Trening

Jeg kan tilby følgende: styrke, utholdenhetstrening ("kondisjonstrening") på gulv og på stepkasse fra nybegynner til avansert, intervalltrening, sirkeltrening, mage og ryggøvelser med og uten ball, pilates, bevegelighet, stor fitnessball, yoga, sykling innendørs og kampsport.

For bedrifter

Alle timer skreddersys for den enkeltes bedrifts behov, i forhold til treningsprinsipper, anatomi og hensiktsmessighet i dagliglivet og tilgjengelig utstyr.

Gi dine ansatte en bedre kroppsholdning og forebygg skader på lang sikt. Gi dem en opplevelse og samhold!

Veiledning, videreutvikling og/eller faglig påfyll til instruktører ansatt i bedriften.

Gruppetreningstimer

Jeg underviser i gruppetreningstimer, som kan inneholde: styrke, utholdenhet, yoga, pilates og kampsport. Musikk kan brukes som inspirasjon og motivasjonsfaktor. Timen tilpasses gruppen.

Treningsveiledning/personlig trening - trening for enkeltpersoner og små grupper

Les mer under treningsveiledning og personlig trening

Positive effekter av fysisk aktivitet

  • Økt velvære
  • Mer overskudd
  • Bli sterkere
  • Lettere å konsentrere seg
  • Mer motivert
  • Bedre kroppskontroll og holdning
  • Økt selvtillit
  • Mer bevegelig (bedret bevegelighet)
  • Minsker risikoen for hjerte- og karsykdommer
  • Fettforbrenningen blir bedre
  • Minsker risikoen for skader
  • Bedre fysiske, psykiske og koordinative egenskaper

Lenker til artiker